Potřebujete prodat to, co již nikdo nenakupuje a nevíte, jakým způsobem to udělat? Zboží, které vám leží jen tak, bez toho, aby o něj byl zájem, je vám k ničemu a jen vám v něm zbytečně leží peníze. Je třeba jej tedy prodat. Jak to ale udělat?
Můžete buď na toto zboží udělat akci a zlevnit jej. Na akce většinou dost lidí slyší a tak je možné, že si je díky tomu koupí. Pokud zboží prodáte, nenakupujte jej už více!!!! Je-li to sezónní kousek, tak jej kupte až tehdy, když je na to správný čas. Nikoliv však dříve.
I když dáte na zboží slevu, tak ani tak není jistota, že jej prodáte. Co potom? Určitě máte kousky, které se naopak prodávají velmi dobře. Navyšte tedy nepatrně jejich cenu a při vyšším nákupu, pak věnujte neprodejné zboží jako dárek.
Uděláte tak oko na zákazníka a peníze z prodeje se vám vrátí. Tento obchodní tah, je velice efektivní, protože zákazníci velmi rádi nakupují tam, kde dostanou dárek a v podstatě může jít o dárek jakýkoliv. V první řadě ale vyzkoušejte slevu.
Na slevu vždy upozorněte výrazným nápisem, aby jí zákazník nepřehlédl. Navíc, když dáte slevu, přijde mnohem více zákazníků a to i takoví, kteří si koupí i jiné produkty, než ty, které máte zrovna ve slevě. Slevou tedy zákazníky také přilákáte.
Pokud máte například neprodejné zboží v textilu, pak jej vystavte na figurínu, protože to, co je vidět, se prodává. Možná důvod vaší neprodejnosti je právě ten, že zboží není vidět. Ať se jedná o cokoliv, dejte neprodejné zboží do popředí, aby si jej každý všiml.